Ni är SÄMST

Okej, så jag känner för att lyssna på världens vackraste låt i detta nu så vad gör jag. Jo, jag googlar och hittar ett forum där människa efter människa gett sitt svar på frågan om vilket låt detta egentligen är. Och vad finner jag? Jo, att ALLLA ÄR IDIOTER, DUMMARE ÄN TÅGET och SINNESSLÖA. Hälften har föreslagit psalmer om Jesus och andra hälften Hallelujha med Jeff Buckley, en jävel föreslog Gabriellas sång och ett par stycken Jimi Hendrix Red house.

Dessa låtar är samtliga sämst. Ni som har föreslagit dem är sämst. Jag hatar er.

Sämst
Sämst
Sämst

Vem fan är Jeff Buckley anyways?

Han är sämst.

Har folk ingen musiksmak, finns det inte vackra låtar. VAD ÄR DET SOM ÄR FEL?

Jag är på bra humör :)

Kommentarer
Postat av: Inte alls dum

Svaret på frågan om världens vackraste låt är enkel



Rainbow - Catch the rainbow



andra starka kandidater är:

Whitesnake - Soldier of fortune (akustiska versionen från Starkers in Tokyo-skivan)

Elvis - Wind beneath my wings

2009-09-15 @ 12:47:27
Postat av: Åsa

Ah, du har så rätt. Hade aldrig hört Elvislåten men den var fin. Catch the Rainbow vet du ju att jag älskar och Soldier of fortune, tja, den är fantastisk.



Antar att det finns undantag som bekräftar alla regler



:)

2009-09-15 @ 15:02:32
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: Faktiskt läskigt smart

Man kan säga att jag har fel så sällan att det är försumbart i statistiken :)



Har varit och rekat Tyskland nu iaf och det ser helt okej ut... lite väl många människor som pratar tyska kanske men det går att jobba runt det :)



2009-09-15 @ 15:43:48
Postat av: Åsa

Det ante mig.



Jaså, många tysktalande säger du? Det låter jobbigt.. Men som sagt,är inte hindret större så jobbar vi runt det! :)

2009-09-15 @ 21:53:51
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0