Håglös

Håglös

Vet knappt vad det betyder mer än att det är det jag är.

Håglös och nyss hemkommen från Borås.

Släkten, staden och regnet. Jag är för håglös för att berätta om det så jag nöjer mig med att det var bra både med staden och människorna i den. Regnet till trots. Var i Skövde med förresten och hälsade på den gode Martin. I Skövde regnade det inte ens :')

Under mina naglar har det fastnat mängder med husfärg, ser nästan ut som att jag är ambitiös och håller på med sån där fransk manikyr. Förutom att det är fult och ojämt då.

Det är lustigt, jag satte mig här för att jag skulle betala en räkning, sen så upptäckte jag att jag inte hade pengar till att betala den. Nej vänta förresten. Det var ju inte alls lustigt.

PUNKT

Kommentarer
Postat av: Charlotta Cleman

Så snart du lämnat Borås kom solen fram och nu har vi toppenväder!

Men Åsa! Det gjorde inget att det regnade. Du lyste upp stan med ditt "kvitter" och ditt vackra leende.

Tack för det och kram från "Oma"

Håglösheten? Ja, den kommer och går. Så är det ju ...

2009-09-09 @ 20:30:11

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0