En liten man på grusgången

Alltså, det ligger ett litet mansansikte på vår grusgång





Kommentarer
Postat av: Guds gåva till mänskligheten,

Alltså jag får ta på mig det där heltklart! Tappade ansiktet totalt i Timrå i helgen, sen glömde jag bort att ta upp det igen :/

2009-09-21 @ 22:43:01
Postat av: Åsa

Jaha, men då är ju saken löst. Du kan ju tro att jag blev lite förvånad när jag fann det, men var inte orolig. Det kan hända oss alla :)

2009-09-22 @ 12:01:59
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: la mamma

Han ser ändå rätt nöjd ut med sin förklädnad tycker jag!

Postat av: moster

Och varför blev jag inte det allra minsta förvånad?

2009-09-22 @ 21:49:24
Postat av: Fadren

Det är så här att det där ansiktet is no more.. har också sett det under lång tid och tyckte förra veckan att det kunde passa med dräneringsgruset runt grunden så nu är dederligt begravet.

2009-10-11 @ 10:55:10

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0