Välskrivet


"Jadu Åsa, det var ju i alla fall välskrivet"


Verkar vara alla lärares stående kommentar om alla mina arbeten den senaste tiden. Det borde vara bra. För är det bara välskrivet så kan man lura folk att det har ett stort innehållsvärde också. Det har funkar i alla år, fram tills nu. Så fram med det, vem har avslöjat att jag egentligen inte förtjänar mina höga betyg.!? Att jag bara råkar vara en jävel på att formulera mig? Vem har slingrat sig in i systemet och tjallat? Vem har gett dem hinten? Vem har fått dem att lägga in i alla fall med den där nedvärderande, tråkiga tonen? Vem har sagt "psss den där Åsa va, läs igenom det hon gör lite bättre, står det överhuvudtaget någonting vettigt?" Nå, vem det än är så är det redan försent. Betygen sätts om bara några veckor. 

Suckers

Kommentarer
Postat av: FRIDAAÖAAÄAÖAA

hehe FAN VAD SKÖNT. HATAR ALLA SOM FÅR BRA BETYUGF BARA DÄRRFÖR HAHAHAHAHAH A MOAHAHAHAHAHHA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ SPYAAAAAA JAG SKA TILL SKOTTLAND DEN 15 JUNI KRÄÄÄÄKS

2009-05-11 @ 12:28:54
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Anonym

tihi , synd att skolan är slut för min del nu alltså :)

2009-05-11 @ 21:13:26

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0