Förvirring, djup sådan

Jag är förvirrad. Alltså inte sådär lite lagomt gulligt förvirrad. Nej,nej. Jag är bortom all kontroll. Liksom de flesta andra. Ingen har koll, på någonting.

Jag har glömt att lämna in svenskan som varit klar sen vecka 16, varenda vecka sedan dess. Och i morgon ska jag träffa min religionslärare och prata om något. Jag minns inte om vad och det gör ingen annan heller. Men jag tror att jag ska gå dit i morgon eftersom jag inte kan komma på lektionen på onsdag. Dock kommer jag inte ihåg varför jag inte kan komma på onsdag. Och vad ska vi göra på onsdag som är så viktigt? Är det ett betygssamtal som jag ska ha med religionsläraren? Eller är det ett muntligt prov, "Är religionen ond eller god?" Och inte är vännerna till någon hjälp heller :O

Martin säger:

näe nästa tror jag

Martin säger:

eller va de denna

Martin säger:

jag vet inte


Åh nej, nu när jag läser det här kom jag på att jag glömde säga åt min bror att Martin ville tala med honom i torsdags! Och jag har då sannerligen glömt vad vi bestämde att jag skulle redovisa om i historian. Något om sågverk var det i alla fall..

Jaja. Bäst att sova på saken kanske


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0