Sluta käfta checkers

So be it, friend no more

Vad tycker du om magtröjan, frågar blogg.se mig hånfullt. Fult tycker jag och rycker på axlarna. Sen letar jag fram min gamla spice girls version och är lycklig i en timme eller så.

Igår köpte jag en BH-lös BH. Bra va? :)

Och Checkers har haft mage att skicka mig en betalningspåmärkning. Elakt tycker jag. Kan de inte bara ge mig ett körkort och sluta käfta? :(

Åh, just ja. I morse spydde jag, sen sjöng jag i alla fall och det mesta var lite svajigt. Nu har jag ont i halsen :) :) :)



Kommentarer
Postat av: FRIDAAÖAAÄAÖAA

hur menar du då? en silikon typ? SÅN SOM JAG HAR? dom ärinte så jävla bra heheee

2009-05-11 @ 12:29:45
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0