krigsstigen fem kilometer norväst om den punkt du befinner dig

Det är nog vara olagligt att vara vackrare än jag. Så skärp dig nu!

Jag ska nog sova snart, men varför det förresten, imorgon börjar jag ju inte förrän 15:00. INTE. Nej,nej jag ska ju berätta om mitt projektarbete för ett antal blivande naturettor som alla kan ta och gå och dränka sig. Jag har skrivit en novell/reseberättelse. Jag är Samhällare och humanist så in i helvete. Jag har inget att tillföra  naturare. Varför måste jag då ta sju och fyrtio bussen i morgon ? Man kan ju fråga sig, man kan ju fråga sig.


Och nu när vi ändå är innne på krigsstigen, så är det då alldeles för ljust ute för att jag ska kunna sova. Och dessutom kan körskolan ta och brinna upp. Jag kan vara deras mest lågprioriterade elev. De bara avbokar mina tider till förmån för andra,(som snart har uppkörning) och aldrig får de några avbokningar som jag kan få. Mycket snart skiter jag i att ta körkort överhuvudtaget och så isolerar jag mig här i Söråker. Kan ju bli kul med tanke på att det går ungefär en buss i kvartalet under sommarhalvåret och att denna dessutom kostar en 56 spänn in till stan och tillbaka och har en restid på CIRKA 2,5 TIMMAR. (hin und züruck) Någon måste avlida, sakta och plågsamt.


:)

Men skärp dig nu kvinna. Det är natt. I princip.

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0