Hur tjock är en vattenpolomålvakt?

I kväll är det melodifestivalen och här sitter jag och skriver ihop inlägg efter inlägg om ingenting bara för att förhala börjandet'* av skrivandet på min filosofiuppsats som ska behandla ämnet fred.

Visste ni förresten att det finns femhundrasjutton sätt att definera fred på. Jovisst. Fred som i avsaknad av våld eller fred som i avsaknad av strukturellt våld, tillexempel. Så för att begränsa uppsatsen kommer jag nöja mig med att i den besvara följande frågeställningar:

Hur defineras fred? och Hur tjock är en vattenpolomålvakt? och Kan fred uppnås i världen? och Vad är PMS?
Suck, detta kommer att ta tid.



*Jag böjer ord som jag vill !

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0