Det är parfym för i helvete

Fläcken på min tröja är parfym, okej. Inte fan är det mitt fel att parfymer ger stora fettfläckar, det hade jag ingen jävla aning om.

Och nej, jag har inte tid med fler inlämningar eller prov, jag har bara tid att gå till min psykolog och gråta.

Nej, jag vill inte betala 450 spänn för att gå på en sunkig bal i Bergeforsen.

Och jag vill inte ta studenten. Det har jag inte tid med, inte nu. Jag har en massa saker att fixa först.

Och jag vill inte vara ambitiös nog att hålla ett föredrag om mitt projektarbete. Mitt projektarbete sög och jag vet nog att de skrattar åt det i hemlighet.

Men jag vill ha ett jobb, för jag äger bara 800 spänn och så jävla långt kommer man inte på det. Man har knappt ens råd att gå på studentbalen och man har definitivt inte råd att köpa festivalmat tredagar i sträck. Men hey, jag kan ju köpa havregryn och äppelmos. För jag äter ju inte gröt.

Lovar att svininfluensan drabbar mig snart också. Då måste jag ligga sjuk i tre dagar och hela världen måste oroa sig för den ohyggliga förkylnings pandemin.


Jag får för i helvete stava hur jag vill
Adjö

Kommentarer
Postat av: FRIDAAÖAAÄAÖAA

HEHE RIKEMANSBARN DÄR

2009-05-06 @ 09:12:22
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0