Adjö då och God natt

Det ska bli så fruktansvärt skönt att sova. Den här veckan har vairt som ett litet helvete, jag har knappt varit hemma en timme tror jag. Så har ni märkt att min psykiska hälsa varit lite ojämn de senaste dagarna. Ni kanske tyckt att jag varit lite väl arg/glad/uppmärksamhetskrävande/ledsen/spralig .. (Ja ni vet det går lite fram och tillbaka) Så beror det på lite sömn, oregelbundna måltider och en djävulusik histrieuppsats.

Jag ber härmed om ursäkt och tar samtidigt avstånd för samtliga av mina handlingar den senaste veckan.

Adjö då och god natt

Kommentarer
Postat av: FRIDAÖÄEAÄAÖA

feta mellanrum mellan orden åsa.....



alltså...



när jag var liten lärde jag mig att man skulle skriva med ett halvt pekfingeravstånd mellan orden. inte två asfeta tummar.

2009-03-30 @ 12:17:38
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0