Olyckligtvis

Dagens ord:

Olyckligtvis


Olyckligtvis är ett mycket användbart ord, det kan alltså användas till mycket. Några exempel

:
Min blogg är olyckligtvis inte lika populär som fjanten blondinbellas
Jag vill olyckligtvis inte träffa dig
Jag har olyckligtvis ingen bra ursäkt
Olyckligtvis måste jag hoppa jämfota hela kvällen.
Olyckligtvis måste jag döda er.

Hör ni hur olyckligtvis:et i meningarna gör dem snälla? Ett litet olyckligtvis kan de flesta förlåta. Faktiskt. Nu har jag lärt er lite om livet.

Adjö

Kommentarer
Postat av: Bergis

Men blondinbellas blogg finns ju inte längre :P

2009-03-10 @ 23:34:51
Postat av: mallis

hahahahah du är knäpp :)

2009-03-26 @ 23:11:17

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0