Nog om mig

Hej jag heter Åsa. Och jag kan vara jordens absolut mest instabila människa. Ibland hatar jag alla människor, ibland inte. Nog om mig .

Mina älskade små teaterbarn gjorde mig stolt idag, tror att pjäsen blir riktigt fin jag. Ni borde alla komma på premiären när den nu är. I maj nån gång tippar jag. En annan premiär ni alla borde komma på är När dagen gryr* den 28 mars på konserteatern i Sundsvall. Då får ni se mig agera. Jag är världsbäst så klart.

Nog med reklam

Den goe herr Lagergren tog sitt körkort idag och han har lovat mig att vinna JSM :')

Nog med skider


Jag vill bara avsluta med att säga att jag ger upp det här med studenten. Alldeles för jobbig för min smak. Klänningsköp hit och klänningsköp dit. För att inte tala om kostnaden. Hutlöst!

Nu ska jag koka te.


*Tror åtminstone att den heter så, inte så noga egentligen.


Kommentarer
Postat av: FRIDA

vet du vad man gör. man skiter i den och åker någonstans och gör nåt som är KUL PÅ RIKTIGT istället. varför ska man ens fira studenten man ska ju ändå fortsätta gå i skolan typ :S

2009-03-10 @ 12:08:59
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Charlotta Cleman

Vadå klänningsköp hit och klänningsköp dit? Du köper väl bara EN. (billig) Huvudsaken är att du är ren i håret! Och sköter dig ...

Mormor

2009-03-17 @ 19:10:48

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0