Matte C

Min storebror får hjälp med matten av min syster igen. Jag sitter mittemot och känner bara vilken bra idé det var att inte välja matte C. De tjatar om x och b och derivator så man blir alldeles frustrerad. Ibland ger de ifrån sig små glädjetjut "Nu förstår jag!" för att i nästa sekund  mörkt fortsätta "nej förresen" De har hållit på med samma tal i över en timme . hihi

Bror irriterat: Vi har inga nummer vi har bara siffror

Syster roat : Jaså?

Bror irriterat Tvärtom!

I detta nu sitter min syster och dunkar sitt huvud mot min broders axel och jämrar sig "Vi är så dumma i huvudet, Torsten. Vi är så dumma!" hon skrattgråter hysteriskt. De har tydligen funnit ett X som inte borde vara där det är .

Syster"Vänta Torsten än finns det hopp"

Bror"vi kan lika gärna hänga oss"

Syster"Nu är det tungt"

Kommentarer
Postat av: FRIDA

jag har hängt mig redan :(::( jag åkte till stockholm för att det var kuuul :D

2009-03-09 @ 09:21:55
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0