Välkommen tillbaka Åsa

Välkomen tillbaka Åsa.

Sweden Rock ägde. föga överraskande. I min säng ligger en stackars groggy katt med tratt runt skallen och surar. Annars så tar jag studenten om tre ofattbart korta dagar. Hej magsår!

Städade ur skåpet och lämndae in nyckeln  idag. Känndes lite som en strandad val med prinsesskrona..if you see what I mean...

Nå, annars är jag ganska lycklig, fast Tyskland har inte behagat höra av sig till mig och min katt är som ni förstått sjuk. Trots detta då så är jag alltså lycklig.

Jag såg ju faktiskt HEAVEN & HELL i lördags, en lycka jag kommer att leva på sinnessjukt länge. Sen att recenscenterna* behagar vara griniga och otrevliga är deras problem.

Så, låt oss nu avsluta denna smått fantastiska dag med lite bilder (4 stycken närmare bestämt) Den första föreställer Åsa och hennes och Jörgens tält, den andra Åsa och Jörgen när de praktiserar en ganska misslyckad Danderyd min, den tredje en blöt Åsa efter en konsert i hällande regn och den fjärde Åsa under en av de minuter då det faktiskt var solsken

* Seriöst, har ingen aning om stavningen :(
 

Kommentarer
Postat av: la mamma

Åh ... en strandad val med prinsesskrona ... Fint.

2009-06-24 @ 21:51:40

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0