Midsommar utan bröllopsplaner

Sitter och väntar på bättre tider tror jag nog. Herkules har inte friat än så vad ska en flicka göra? Sticka ut och löpa känns som det enda rätta. Och idag är det ju midsommar också.


Ska uppdatera er på körkortsfronten förresten, har haft halkbana. Alla var nöjda med mig och detta trots att jag blev påkörd av en påstådd lastbil och dog :)

Och nu när vi ändå är inne på uppdateringar så var de en himla massa miljoner år sedan som jag uppdaterade er på det Mongoliska väderförhållanderna. Så här kommer det ni alla väntat på, 10 grader och molnigt i Ulaan Batar


Kommentarer
Postat av: Lars

Улаанбаатар heter det på mongoliska :) Ulaan Batar alltså =)

2009-06-21 @ 03:12:17
URL: http://larsieh.blogspot.com

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0