Tiffany & Cynthia live from Söråker!

Plötsligt händer det, precis som i TV reklamen, man tar tag i sitt liv, man städar garderoben. Man kan inte kontrollera sig själv, man går in i en kris. Man blir Tiffany och Cynthia, nittiotalets popprinsessor och sen är man fast




Låt mig presentera oss. Tiffany och Cynthia är två Tysk/amerikanska tonårsidoler direkt från 90-talet. De var i Söråker för att spela in en odödlig video. Så här såg det ut!




Det är sådana här dagar man önskar att man hade en studio hemma på gården.. Kände mig fantastisk som Tiffany och det var inte med lite sorg i hjärtat som jag torkade bort den rosa glitterögonskuggan, mascaran och Body shimmret, drog av mig de tajta ljusa jeansen, det babyrosa urringade linnet och de vita plastiga klackskorna. För att inte tala om smärtan jag kände då jag drog ur de stora rosa plastörhängerna ur öronen.

Det bästa med denna solskenshistoria - vars moralkaka är att man aldrig blir för stor för utklädningskläder - är ändå att allt kläder och smink på riktigt fanns i syster Jörgens och min garderob. Är det inte fantastiskt?

Kommentarer
Postat av: FRIDAÄRDETTA

hehehehhehe. jag har mycket fina kldäer i min garderob också måste jag erkänna . pinsamt? nej. asbra? ja!



HAHA jag hörde att du vek ut dig i tidningen!! men jag har intefått sett än. det är tråkigt. för jag vill se. vi har ju en förmåga att bli ytterst vackra på bild menar jag:)

2009-07-27 @ 00:00:37
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: FRIDAÖAÖAÖÄAAAÖAAÄA

hahahaha. vänta nu... vad är det för byxor vi pratar om nu hahah kan ninte komma på haha!



Ja det ska jag göra. du får bjuda in mig nångång. vi kanske kan ha en spelkväll. eller en extremekrocketdag? fotbollsturnering? eller allt!!!! JA.



2009-07-27 @ 14:11:20
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: john

man blir tårögd, så vackert! haha;D

2009-07-27 @ 19:59:49
Postat av: åsa

Det var i sanning en fantastisk outfit :D

2009-07-27 @ 22:05:24
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: Simon

Hahaha. Trashigt och underbart. Jag skulle förresten vilja se allas tandborstsfärg!

2009-07-30 @ 01:06:20

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0