Bilbingo

Jag har varit på bilbingo idag. Det tål kanske att upprepas och förtydligas. BILbingo. Vanlig bingo, i bil. Pensionärssport. Inte hårdrock men ni vet... Nå Sandra, Robin och Martin är redan veteraner så jag tänkte att det väl inte kunde skada att testa. De har hela tiden ömt talat om denna "sport" sagt saker som att det är roligt och mysigt.

Lite konstigt då att de inledde första minutrarna med orden "Så nu är vi här, bilbingo, va fan då för? Det är varken roligt eller mysigt. Åsa bered dig på 2,5 timmars tristess"

Nå det var inte farligt. Och bättre blev det. För gissa vem som till allas förtret kammade hem 500 kr. Aha, jag är född bingospelare! Nu ska jag ta över världen! Mohaha


Och hittar någon vänlig själ ett döskallehalsband i folketspark eller möjligen på navet belönar jag denne mec vad som helst

Kommentarer
Postat av: fridaaaaaa

hahahahah 500 fan vad orättvist.



fattar inte vilka byxor.... FAN:(

2009-07-30 @ 00:26:23
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Martin

Är det någon speciell anledning till varför jag står sist? :O :O :/

2009-07-30 @ 20:41:03
Postat av: Efraím

haha, Japp, det är jag den som är Blondinbella. Och nej, jag räddar inte delfiner.

2009-07-31 @ 22:10:58
URL: http://chicchanatokikara.blogspot.com/
Postat av: la mamma

ja Åsa, bättre femhundra kronor än femhundra geléhallon, eller hur ;)

2009-08-02 @ 14:07:29
Postat av: Åsa

Det är för att du är så vansinnigt viktig för mig Martin :)

2009-08-05 @ 21:22:31
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0