Runt jorden flera varv, på cykel!

Igår köpte jag en världskarta. Så idag är jag lycklig. Jag har alltid velat ha en världskarta så att jag kan sätta nålar på alla de ställen jag varit. Pappa skrockade lite (höhö) då hade det ju räckt med en Europa-karta. Well fuck him

Snart har jag rest jorden runt flera varv, på cykel. Minst. Kartan sitter nu ovanför min säng och väntar på att få bli nålad. Det är en budgetkarta och den sitter snett men jag är nöjd.

Nu ska jag gå och klippa av en långklänning så att det blir en kortklänning och sen ha på mig den så att den kan genera mina vänner med sin gulhet.

Tack

Kommentarer
Postat av: john

tja nu har jag hittat hit, kul att du har en blogg!=)

och haha vilket underbart inlägg om världskartan

2009-07-24 @ 16:45:05
Postat av: Åsa

hahaha men välkommen till min värld då :) <försök att inte döma mig för hårt utifrån bloggen bara ;)

2009-07-24 @ 17:12:34

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0