Kvällstrött

Känner du mig så är jag nog den mest kvällströtta tjej du känner. Känner du mig inte så är jag bara en random brud som knappt kan hålla ögonen öppna och klockan har inte ens slagit tolv. Är jag patetisk eller vad, har jag ens rätt att kalla mig tonåring. Nej.

I dag har ovanligt många insikter landat någonstans inne i mig,
i hjärtat möjligtvis.

En av dessa insikter är rätt obehaglig, någon som borde vara för patetisk för att lura mig har lurat mig under en lång tid och han har tillåtits lura mig bara för att hans patetiska jag inte verkade ett dugg skrämmande. Detta gör mig egentligen ingenting då lögnen varit tämligen oskyldig men ändå. Livet det är som besynnerligt det.

En annan av dessa insikter är den att jag är långsynt utan att vilja vara det .

En tredje är att jag utan min egen tillåtelse och medvetna vetskap startat en rosettsamling på mitt skrivbord. I nuläget har jag nio rosetter, bidrag till samligen mottages dock tacksamt.

God natt nu käre läsare och dröm söta drömmar om alla de skatungar som befolkar vår vackra värld denna årstid.

Själv ska jag strax sova med min gosiga man Mysjkin, rysk maffiaboss och Norsk skogskatt

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0