Körkortsteori med blondiner

Det här med körkortsteori alltså. Tror att man bli knasig av det. Se nedanstående fråga bara.

Vilket är rätt när du passerar en järnvägskorsning utan bommar?
Alterntiv A

Jag ska köra på hög växel
Alternativ B
Jag ska köra med hög hastighet före korsningen för att inte få motorstopp på spåret
Alternativ C
Jag måste övertyga mig om att inget tåg kommer
Alternativ D
Jag får inte köra om något fordon

I århundraden har jag varit förbannad på den. I alla tider har nämligen Checkers hävdad att alternativ C är rätt svar. Jag måste alltså övertyga mig om att det inte kommer något tåg.  Alltså ska jag sitta där i bilen och intala mig själv att : Det kommer inget tåg, det kommer inget tåg, det kommer inget tåg, det kommer inget tåg... Hur trafiksäkert låter det? 

Sen kom jag naturligtvis på att övertygad mig om också kan betyda att man faktiskt kollar extra noga så att det inte kommer något tåg.

Kommentarer
Postat av: Simon

Du är blond, men inte bl0nd. Eller va.

2009-07-22 @ 15:53:34
URL: http://simonsjostrom.se/blog
Postat av: Åsa

Hahah men ibland undrar man ju, överstående inlägg tyder inte direkt på intelligens ;)

2009-07-22 @ 17:44:31
Postat av: SANDRA

hahahahahahahaha jävla körkortsteori...

2009-07-22 @ 20:56:53
Postat av: Åsa

haha jamen jag säger ju det, det är inte lätt! :O

2009-07-23 @ 00:29:02

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0