I ett hus vid skogens slut, liten tomte tittar ut

Nejmen hallå i stugan !

Det är sannerligen sommar nu och ja klagar inte. (utom på den olidliga värmen och myggorna) Idag var det så smärtsamt varmt att jag tvingades gå ned till stranden och bada :) Så kom Lars också på en häftig motorcykel och gav mig en för tidig studentpresent :) Choklad och en live DVD med heaven and hell, naturligtvis skulle jag vilja säga att jag älskar Lars för detta men det skulle ju kunna misstolkas så jag nöjer mig med att faktiskt bara påpeka att det är en live DVD med heaven and hell. Och att jag kan ta med den till Tyskland :)

Snart ska jag bege mig till den stora staden Sundsvall för att sjunga lite och planera lite inte för resan till Färöarna på lördag. Jaså, ni hade missat det? Nå, så är det iallafall, jag ska ha en teater-workshop tror jag men något mer specifierat vet varken jag eller någon annan. Det ska bli intressant om inte annat.

Sen blir det lite gatufest faktiskt, nu när det är gratis och allt. Troligen en lugn och tidig kväll dock. Pengarna är lite slut efter stockholm och nattbussar behagar inte gå på onsdagar.


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0