Hästen är död

Ibland när min syster är ute om natten så känner jag att jag som en sann storasyster blir lite orolig, då är det bra att mobiltelefoner finns.

Åsa:
Du lever va? :) Jag går och lägger mig nu, lova att du inte dör på vägen hem :(

Inga:
Jag lever i allra högsta grad och jag har sett en liten grävling!

Åsa:
Haha, du är hemma! Jag hörde :)

Inga: Jag är i hallen!

Åsa:
Häftigt herrn, ni är verkligen stark!

Inga:
:') Sömnig?

Åsa:
Jadå mycket. Vad värmer du i mikron? :)

Inga:
Mjölk förstås. Jag och hästen tar en nattmacka :)

Åsa:
Hästen är död :(


Och hästen, den mekaniska hästen, var verkligen död :(

Kommentarer
Postat av: la mamma

det är det här som är déjà vu, va? :D

2009-07-11 @ 22:12:48
Postat av: Åsa

Nej. Kenny !

2009-07-12 @ 15:56:29

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0