Skidskyttar

Vet ni, jag satt just och tittade på skidskytte VM och trots att min annars så knivskarpa blick var något nedsatt av sjukdom så upptäckte jag ett oroande faktum. Saken är den - och det här är uppenbart för alla som kommer att sätta sig och se på de fortsatte VM tävlingarna - att alla skidskyttar är fula. Och nu menar jag inte att de inte är vrålsnygga, nej de är faktiskt vansinnigt fula allihop. Det måste helt enkelt vara så att man inte tillåts vara vacker som skidskytt, då bli man genast flyttad till längdlandslaget istället. Ja så måste det vara.


Kommentarer
Postat av: SANDRA

men åsa förfan! stryk ska du ha!!!!!!!!!! nu vart jag arg!!! RIKTIGT JÄVLA ARG!!!!!!!!!!!!! GAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DOM ÄR INTE ALLS FULA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-02-19 @ 21:49:33
URL: http://mcsandra.bilddagboken.se
Postat av: ROBINÄLGENNORDIN

ÅSSSAA :) jag satt och funderade en stund efter ha läst detta :O sen kom jag på... har inte sandrat varit skidskytt? :O osså kollar vi lite närmare på sandra så tycker jag att ditt inlägg passar rätt bra faktiskt ;)

2009-02-19 @ 22:19:14
Postat av: Åsa

Hahhahahah Meeen hihi Sändra du är ju vacker, så därför var du tvungen att sluta med skidskytte :') Världseliten är ful kolla bara på dom :O Kanske inte Björndalen då, men sen var det ju en damtävling jag tittade på ;) (a)

2009-02-19 @ 22:22:13
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: Bergis

Efter att ha läst ingas artikel om anton och samtidigt läst ditt inlägg här vet jag inte om jag är bredd att hålla med dig. Jag tycker nog det hade varit mer passande att du skrivit att dom allra flesta skidskyttar är fula med undantag från ett par stycken. :)

2009-02-21 @ 13:37:55
Postat av: victoria, u know I biathlonoldiiiieeee

vad du påstår här, är helt oacceptabelt. skidskytte, norges nationalsport i princip. norge gör skidskytten hel. emil hegle svendsen, se på han liksom, hans leende och helt övervinnande mysiga personlighet, gör att till o med den som sitter på botten av stillahavet också kan finna en gnutta hopp.

lägg ner skitsnacket, nu! :D

2009-02-22 @ 16:10:54
URL: http://victoriabakkman.blogg.se/
Postat av: victoria, u know a(n) biathlonoldiiiieeee

de skulle ju va a eller an, va skriver ja, I ? oojoj, tur att inte agneta är inne o ser va som försiggår..

2009-02-22 @ 16:12:25
Postat av: Ingon

Jag håller med om att Svendsen är en riktig läckerbit! ;)

2009-02-22 @ 18:53:09
URL: http://ameow.blogg.se/
Postat av: SANDRA

jag är kär i björndalen han är kär i mig också vi ska gifta oss snart......... jag är så olyckligt kär :'(

2009-02-22 @ 21:25:46
URL: http://mcsandra.bilddagboken.se
Postat av: FRIDA

hahahahahah. håller med. blev själv flyttad till längdlandslaget pga att jag var alldeles för snygg för skidskytte

2009-02-27 @ 12:14:46
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0