Livet, mums

Jag har just stoppat en massa tvål i ögat . Mums


Ibland hatar jag mänskligheten så fruktansvärt att jag nästan förgås. Känslan kommer ofta i samband med att jag tittar in på Blondinbellas eller någon annan bloggerskas vansinnigt värdelösa bloggar.(Vilket jag gör hyfsat regelbundet mest i ett självplågande syfte) Det gör mig visserligen ingenting att den där Bella är oförtjänt rik och vacker men det är bloggar som hennes som får mig att trappa tron på mänskligheten. Lastbilar får mig också att tappa tron liksom skolan. Jag tänker: Fan ska man behöva gå till skolan i morgon igen. Tar det aldrig slut? Och sen slår det mig, visst fan, det gör det ju om en sådär 5 månader! Vafan ska man göra då? Ta efter alla 89:or och bara sova dagarna i enda? Eller kanske kasta bort ett par år på att utbilda sig till någonting man ändå inte får jobb som? Eller kanske ta steget ut i vuxenvärlden på riktigt och flytta till annan ort och skaffa fast jobb på Lidl? Livet, ja, vad ska man göra åt det.

:I

Kommentarer
Postat av: f r i d a

jag tror man ska bli fet. sen löser sig allt:)

2009-02-07 @ 18:13:42
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0