Helgen då saker kom till mig

Saker som kommit till mig under helgen

1. Jag är förälskad i Anders Södergren...
2...och förmodligen i Petter Northug också...
3... förmodligen i hela norska skidlandslaget faktiskt
4. Heroes III är jordens mest beroende framkallande spel och det finns på min dator
5. Att jag är fullständigt värdelös på sagda spel
6. Att hitler inte kommer att förvanlda mig till en gris, även om jag drömmer att han ska det
7. Att det inte finns några vettiga parkeringsplatser i närheten av mitt hus


Kommentarer
Postat av: Charlotta Cleman

Lustigt det där med drömmen om Hitler. Jag har faktiskt drömt att jag VAR Hitler!!!

Du kanske ska akta dig för mig. Åtminstone i drömmen.



Kram från Hit... Mormor

2009-02-23 @ 15:19:01
Postat av: Åsa

ahahahh :D Mormor Hitler :')

2009-02-23 @ 19:36:27
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: FRIDA

rör inte södergren. han är min

2009-02-27 @ 12:13:41
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0