Febern och jag

Idag är det bara jag och febern hemma. Vi har det trevligt trots att kranen droppar irritrande i köket och trots att vi tittade på nyhetsmorgon med Malou hela morgonen. Tillsammans försöker jag och febern plugga lite franska. Det går inte så där väldigt bra. Rent uruselt går det faktiskt .

Solen skiner men fåglarna har tyvärr frusit ihjäl därute, kanske ska våga mig ut en stund, kanske ska jag låta bli.

Eftersom ingen tar hand om en sjuk 18 åring så har jag varit tvungen att ta hand om mig själv idag. Jag har kokat mig själv lite te, och gett mig själv skalade äppelbitar och apelsinjuice och själv sagt till mig saker som:
"Du blir bättre snabbare om du orkar äta lite, gumman"

Inte lika mysigt

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0