Eskapism för i helvete :)

Egentligen skulle jag skriva ett aslång Åsa-dissar inlägg och tillängna det åt elake Robbin som ofta ljuger ihop historier om att jag bara dissar saker hela tiden (Så som otrevliga nattbusschaufförrer, Amy Dimonds fördjävliga klädsel, storleken på ICA Maxi, hockeyspelare, andras musiksmak och så naturligtvis Robin själv) Men tyvärr har jag annat för mig. Tyvärr måste jag plugga in en massa psykologiska termer. En hel jävla massa psykologiska termer faktiskt. Elakt av Sten att göra så här mot mig tycker jag.

Sten för i helvete jag blir ledsen!

Vet ni vad Eskapism är ? Inte det? Syyyynd suckers! 
 
:)

Varför lär man sig psykologi anyhow personligen gör det bara mig deprimerad att få reda på vad mitt psyke gör för att lura mig. Bakom min rygg! Egentligen är vi alla fördjävliga människor men psykets försvarsmekanismer lurar i oss att vi alla är fina människor. Vilket skitsnack



Nåja, Freud var åtminstone Sexig :)

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0