Bigami är ju en livsstil !

"Vad kallas det brott man begår när man gifter sig trots att man redan är gift?"
"Va, vadå vad är det för en konstig fråga? ehh Äktenskapsbrott?"
"Fel, svaret är bigami"
"Meh, bigami är ju inget brott, det är ju en livsstil!"
"Ja, precis som Våldtäkt, våldtäkt är en livsstil inte ett brott!"
"Men du kan väl inte sitta här och jämföra våldtäkt och bigami"
"Kan jag ju"
...

"Då är ju frågan, kan jag sitta här och jämföra Torsten med en stol? ... Svar ja"

Jag tog en alvedon förut och vips så lurade jag i mig själv att jag var frisk, spelade spel med Herr Lagergren, Inga och Torsten. Det urartade naturligtvis men Inga och jag vann .

Det var dumt att lura mig själv så där, det är som Bergis sa, bättre att lura andra istället.

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0