Åsa dissar allt

Jag har problem, allvarliga problem jag borde för fan låsas in och sen skjutas. Åtminstone få en diagnos, jag kan inte kontrollera mig själv, inte heller det här ni vet, de de kallar livet. Jag klarar inte av att följa strömmen, inte heller klarar jag av att gå emot den. Idag kan jag ingenting och igår såg jag fördjävlig ut. Bra :)

Idag försökte jag plugga men misslyckades och tog en 2,5 timmars skidtur med Jörgen istället.

Idag försökte jag flirta med en vacker man på Kaféet, men jag misslyckades för jag hade fullt med mat i munnen.

Idag försökte jag spela teater men det misslyckades så jag fick ångestattacker istället.


En sån underbar dag att bara strosa kring, en sån underbar dag för ingenting. Så skönt att få vara friiiiiiii.

Kul :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aHAHAHA alltså. mat i munnen brukar jag ha när ja flörtar. tycker de ät ett bra knep

2009-02-13 @ 17:33:22
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag menar..



mat är gott

och man själv är skitsnygg



kan det misslyckas? :S

2009-02-13 @ 17:33:55
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0