This boots are made for walking

Aha, så jag är hemma från Härnösand och internet verkar fungera, äntligen. Livet borde vara tipptopp och är väl det också. Jag sitter här i min ensamhet på verandan och dricker rött te med en alldeles lagom mängd grädde i, det luktar nyklippt gräs och jag blev just godkänd på repitionsfaserna. Min ryska maffiaboss ligger hoppkurad bredvid mig, han hårar. Det gör ingenting.

Härnösand är en fantastisk plats, by the way, överallt i hela stan sitter skyltar Spela mingolf vid badhuset! det är kanske Härnösands enda attraktion men det är en fin attraktion och jag sopade banan med Jörgen när vi testade den. I Härnösand är det dessutom 21 grader i vattnet. Men nu när jag sitter här så befarar jag att sommaren är slut för evig tid för himlen är grå och luften fuktig.  Nästa sommar sitter jag i Blauberuen och pratar flytande tyska. Hur hände det här?

ack ack

Nå, snart kommer Jörgen hem från Skottland.


Kommentarer
Postat av: john

oj vad du är aktiv, du har skrivit massor sen jag var här sist. välkommen tillbaka från h-sand och för övrigt så har du fått post:)

2009-08-11 @ 18:39:00
Postat av: Åsa

:) :)

2009-08-11 @ 18:55:18
URL: http://asakempe.blogg.se/
Postat av: Ingon

Sopa banan.. jo visst.. Hon vann med 3 poäng.

2009-08-11 @ 19:27:26
URL: http://ameow.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0