Magic Johnson

"Hörredu du Åsa, jag har hört att du går runt och kallar dig Magic Johnson, nuförtiden!" detta var i princip det första min bror sade till mig när han kom hem i fredags och det har inte spelat någon roll hur mycket jag protesterat. Jag tror inte att min bror skulle ljuga för mig så jag får helt enkelt förutsätta att jag brukar kalla mig Magic Johnson. Jag är ju så förvirrad så det kan jag mycket väl ha missat.

"Öh, Magic Johnson, skickar du mjölken?"

Magic Johnson är ju förresten ett ganska så coolt namn. Tror att jag ska presentera mig som det när jag flyttar till Tyskland.

"Hallo, ich bin Magic Johnson auf Schweden!"

Tschüs!


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0