Igår

Gårdagen var som alldeles vanlig den, först spelade syster min och jag KRIG ett hemmagjort spel med den fantastiska funktionen att man får vråla KRIG!! lite då och då. Sedan kom Bergan förbi och vi skulle se på film. Istället tog vi mycket god tid på oss att välja film, Torsten lyfte upp mig och bar ut mig på bron i regnet eftersom vi hade olika åsikter angående filmvalet och Inga var mest på krigstigen gällande allt. Sen såg vi äntligen på film och efter detta avslutade jag kvällen med att backa på en sopsäck. Smidigt, Åsa, smidigt.


haha extra roligt att kalla det hela igår

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag hörde det! :O Men det kommer säkert gå jättebra :) Du klarade ju tydligen teorin galant (grattis!). Och skiter det sig så är det bara att boka om och hoppas du får en ny chans inom 2 veckor. Inte värre än så :) Men jag önskar dig all lycka!

2009-08-23 @ 22:55:24
URL: http://nolin.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0