I ruined my shoes yesterday I did

Saken var den att vi skulle på arkeologisk utgrävning jag och min väninna. Saken var den att jag skulle köra. Saken var den att jag inte ville köra i skor med för tjock sula. Saken är den att jag tog mina vita tygskor och ämnade byta skor när vi väl var framme. Saken är den att jag glömde ta med några andra skor.

Arkeologisk utgrävning ni vet. Jord.

Men det var det värt, även om jag inte fann en kungagrav och även fast inte Viktoria fann någon medeltida kyrka med en Rembrantmålning inuti.  Vi fann mest tegel skulle man kunna säga. Ganska lite tegel faktiskt. Men vi hade åtminstone med oss en fantastiskt god kycklingsallad.


Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0