Ett erkännande

Okej förlåt jag ljög om det här med Alice Cooper, vi känner inte varandra och han har aldrig varit i mitt kök.

Jag är uppriktigt ledsen över alla obekvämligheter som detta falska inlägg medförde. Det är tillåtet att slå mig. Ty jag har varit mycket elak. Det är fel att ljuga. Jag vet det och jag respekterar alla er som känner att ni fått nog av mig nu. Ni ska inte behöva dras med mina lögner en enda dag till om ni inte själva aktivt väljer det.

Så jag antar att detta är adjö.

Adjö


Till alla er som fått era liv förstörda, vill jag bara skapa lite ljus i tillvaron genom att tillkänna ge att det faktiskt finns en plats som heter Skrattabborrtjärn. :)

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0