Alice Cooper och jag

Heaven would be like
hell is living without you

Så sjunger Alice Cooper för mig i detta nu. Han sitter mitt emot mig i mitt kök och dricker te. Vi har det trevligt, och snart ska jag lära honom spela vändtia. Alice gillar Sverige hävdar han och han lovar att komma och besöka mig ofta nu när vi lärt känna varandra. Givetvis ska jag också få resa till amerika och besöka honom. Det ska bli kul, tror att det blir nån gång i höst eller så :) Nå, känns lite oartigt att sitta vid datorn när han är här.

Vi hörs!

I take your words and try them on
Yeah, it's a perfect fit, boy
You tell me one size fits us all
Yeah, like an old straightjacket

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0