Say you don't love me . You'll burn

Hej töntar.

Jag råkar vara världssämst på att blogga. Men ni ska fan inte klaga för ni är säkert ännu sämre och är ni inte det så är ni löjliga ändå, blogg-nördar!

Nyss var jag i Danmark, och nu har jag lite hemma-från-resa-ångest. Jag försökte dämpa den med nutella men det fungerade ej. Jag tror att det beror på att Jörgen är kvar i det där landet på andra sidan sundet. Saknar henne lite. Ingen är hemma och hånar mig nu :(


"Vadå, har de filmfestivalen i bussen?"

Jag är så jävla blond :) Men det gör ingenting för jag har i alla fall högsta betyg i allting. Tror att det har med min oemotsåndliga charm att göra. Kanske möjligtvis med min skönhet också.

Nej

Jag är kostym. Möjlitgvis narcissist också. Vilket påminner mig om en uppsats som jag inte skrivit som jag borde skriva.

blä

Say you don't love me, you'll burn.

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0