Kostym alltså

Jag kom just på mig själv med att inte jobba. Jag har in fact inte jobbat mer än fem minuter sen jag satte mig ner för att jobba. Bra jobbat tjejen, i den här takten blir du aldrig klar. Men vad gör det egentligen. Kostym alltså. Jag ska ändå inte plugga vidare, och ska jag det så ska jag läsa fria ämnen i stil med typ Historia, franska och litterärgestalltning. Och det är ju ändå bara jag och killen på msn som vill läsa de ämnena, vi får säkert plats båda två. Dessutom ska jag ju till Tysklad. Ingen bryr sig om mina betyg i Tyskland.


Åh, just ja. 50 dagar kvar till studenten idag :) Och nej, ingen fest för mig i kväll.

Här får ni en bild på djävulsblomman också


Varsågoda

Kommentarer
Postat av: Bergis

Jag väntar fortfarande på de rätta svaren till frågeslingan, kommer de nåra svar eller ska ja sitta här och undra om lappen är trasig länge till?

2009-04-21 @ 23:48:28

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0