Saft


Om du visste vem du var
skulle du aldrig stanna kvar
sa flickan
till pojken
som inte fanns



Jag har precis varit och jobbat som funktionär på Deltaterrängen. Saftfunktionär faktiskt. Jag har blandat saft och hält upp saft och delat ut saft till söta små barn som varit duktiga och sprungit 500 meter.
"Jätteduktigt kämpat, varsågod"
Alla barn tackade och livet var fint, tills dess att barnen ville ha mer saft, och mer saft och mer saft. Hur mycket saft kan egentligen få plats i så små barn? Vi fick springa och fylla på och muggarna tog slut, då fuskade Oskar och tog en redan använd mugg. Gudars!  Här vill jag unnderstryka att han gick emot min vilja

Nu vill Mysjkin ha min uppmärksamhet.

Adjö

Kommentarer
Postat av: SANDRA

jag får aldrig din uppmärksamhet när jag vill ha den :'( btw, börjar du 8 tisdag eller onsdag? annars kommer vi ALDRIG kunna äta frulle tillsammans! :O :'( :'(

2008-09-03 @ 22:08:10
URL: http://svb.blogg.se/
Postat av: Åsa

NEEEEJ, DET GÖR JAG INTE :( VÄRLDEN ÄR EN VANSINNIGT SORGLIG PLATS

2008-09-04 @ 16:28:57
URL: http://asakempe.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0