Morr,

Astråkigt.

Alla har lektion, inte jag, jag tänkte arbeta ändå (som en flitig myra ungefär) men datorerna här på skolan lider av häftig damp och därför kommer jag inte åt mina dokument.

Snart ska jag gå och ha utvecklingssamtal, ser framemot det med spänning, vad kommer då att hända? .. .Ingen vet. Alla vet, åtminstone vet jag.

I morgon har jag namnsdag, en hel del människor har bjudit in sig själva till mig då. De har glömt det faktum att mitt hus redan är fullt av barn och knappt har rum för mig ens.. Finns det hjärterum så finns det stjärterum. Typ :)

Ikväll är det teater upptakt, visst intresserar det er? Jag förstod väl det.

Nu ska jag underhålla mig själv med någonting annat, sova kanske?
Jag sov ogott inatt, vaknade klockan 4 och var hungrig. Vaknade klockan 6 och var övertygad om att syster min höll på att dö, vaknade slutligen mitt i en mysig dröm av klockan. Morr

Kommentarer
Postat av: SANDRA

vilka fler har bjudit in sig till dig? :)

2008-09-11 @ 18:40:34
URL: http://svb.blogg.se/
Postat av: fRida

jag kommer till barnhemmet :)

2008-09-11 @ 19:47:44
URL: http://fridakaellberg.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0