En aning övergiven

Känner mig en aning övergiven, huset är alldeles tomt och inte är det någon som behagar höra av sig heller. Att ett sms vore trevligt är det visst ingen av mina vänner som tänker på. Nå, de kan väl åtminstone svara, om jag skickar först. Inte det, nä. Idag är jag inte speciellt populär helt enkelt.  Nej, lite uppmuntran är vad jag behöver.

"Vad siter du å ler åt!?"
"Det är svårt att göra annat när man tittar på dig"


Eftersom jag tänker tolka det som en komplimang så känns det lite bättre igen.

Kommentarer
Postat av: MORMOR

Kram, min söta vän. Jag vet hur det känns. Uppmuntran är livsviktigt. Men den kommer nog igen.

2008-09-19 @ 14:43:33
Postat av: åsa

Mormor! <3 :D kommer ju på lördag en sväng :)

2008-09-24 @ 14:41:26

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0