Det är en filosofisk fråga

Vi dyrkar Dumle, Kalle och jag. Också dyrkar jag svamp lite grann. Åh sa jag inte det, vi plockade svamp i Norge. Kantareller och så åt vi. Vi åt mycket och gott, jag gillar mat och Kalle, speciellt det faktum att han är så varm. Kalle är en värmedyna, det är bra.

På fredag har jag namnsdag, Sandra ska komma hit och baka tårta då det sa hon. .. Sandra säger också att hon är min gud. Jag tror att det stämmer.


Vad är livet? Det är en filosofisk fråga det, jag läser filosofi. Mest för att jag är så cool.



Kommentarer
Postat av: SANDRA

du plockade inte alls svamp! du fiskade! din fiskare!

2008-09-08 @ 21:33:01
URL: http://svb.blogg.se/

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0