so long då, och puss

I morgon åker jag till Kreta vi kan bara hoppas att jag blir en lugnare och mer harmonisk människa* efter det. Jag menar annars måste jag nog ta till drastiska åtgärder.

Sitter just nu i köket, mor sitter bredvid mig, hon redigerar bilder på badankor. Jag tycker att det är högst normalt.

So long då .

och puss

* att bli en mer harmonisk människa innefattar bland annat att inte avsky världen och dess befolkning, att kunna kontrollera sitt humör, att sluta stressa, att göra det man vill och inte det man bör, samt att ha en fin hy och vackert hår.


Kommentarer
Postat av: fRida

egnetligen tycker jag det är töntigt att åka utomlands :S

2008-10-27 @ 00:12:30
URL: http://fridaosv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Särskillt när du inte får följa med va? :D

2008-11-04 @ 12:58:03
Postat av: Åsa ju

(Förklaring till ditt namn på min kommentar i ditt nästa inlägg... :P)



Men nu med facit i hand: är du en mer harmonisk människa efter hemkomsten? :D

2008-11-05 @ 00:11:06
URL: http://bouya.blogg.se/
Postat av: Den

Nej egentligen inte, men jag var det i Grekland, problem har en tendens att blekna när man inte måste ta i tur med dem :)

2008-11-05 @ 14:13:35

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0