Underbara dag

Hej jag heter Åsa och idag köpte jag nya skor, de som Mickaela tycker är fula, tur att de är mina :) I dag väntade jag dessutom på bussen i 45 minuter, det var uttrötande och jag var tvungen att sätta mig ner på den smutsiga asfalten.

Jag åt också på biteline med Jennie och Inga, biteline hävdade att vi beställt 3 portioner vitlöksbröd istället för 1. Dumma Biteline. Dumma Dyra biteline. Dit ska jag aldrig mera gå.

Men det värsta med idag var att jag glömde mitt ytterst värdefulla geografihäfte på stan. Förmodligen på Nilsons, eller kanske på HM? Dumma mig!


I morgon ska jag baka trolldeg och göra mig en degkatt, jag har hört att de är mysiga :)

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0