Teater, teater, teater

I am a rock - Simon and garfunkel


Den senaste veckan har jag i princip bott på teatern. Det har vart föreställningar hit och föreställningar dit, fika försäljning, städning och underbara människor överallt! Men idag hade vi sista föreställningen och nu är det slut.

Det känns konstigt, jätte konstigt.

I morgon är det avslutningsfest, men jag vill inte riktigt avsluta någonting känner jag.

Under den gångna veckan har jag hunnit med en massa saker till exempel har jag gift mig. Ja det är sant, min brud heter Elin om jag inte mins fel. :) I samma veva blev jag också gudfar åt Isak.

Det händer bara bland teatermänniskor.

Mr Holms ni har inga byxor på er

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0