Softboll! :D

Alltså inte för att jag vill skryta men jag är faktiskt sjukt bra på Softboll. Jag är helt enkelt en fantastisk talang! Det finns ingen som jag.  Skulle jag vilja så skulle jag lätt komma in på världstoppen, jag är bra på att slå, på att fånga bollar och framför allt på att kasta! :) Alla som närvarade idag på idrotten kan faktiskt intyga att jag.. suger, är absolut sämst, jag är värdelös helt enkelt.

Okej, så Softboll är inte riktigt min grej. Jag är bättre på andra saker, som att inte spela softboll tillexempel. Det är jag görbra på :)

Idag var min sista gympalektion någonsin, så grymt konstigt.



Kommentarer
Postat av: Bergis

Nej men vänta nu, vi har väl en kvar? Nu känner jag mig nästan lite tom om det är slut.. Hasse som blåste mig på vinsten den jäveln*

2008-05-22 @ 19:12:05
Postat av: Åsa

Ja det är fördjävligt. Du var KLART inne! Jag är i skåne sista gången. Om jag inte räknat fel, vilket jag kan ha gjort ;)

2008-05-22 @ 21:02:16
URL: http://asakempe.blogg.se
Postat av: Bergis

Klart jag var, jag hade ju nästan sprungit 15 m extra när han sa bränd och pekade på mig. JA men Lilla Åsa då är det bara så att du inte kan åka till skåne helt enkelt , ditt betyg hänger på sista gången förstår du väl!? Eller så var vi högbetygselever och behöver inte oroa oss om sånnnna saker, men de kommer blir jätte o-roligt om du inte är med :(

2008-05-23 @ 18:09:39

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0