Senaste nytt i msn världen

Sofia och jag har just konstaterat att våra liv är förjävla tråkiga. Därför planerar vi att piffa upp dem genom att gå på Ica och köpa serpentiner.

Lars har just konstaterat att gud är tjock, vilket jag bara kunde hålla med om.

Oscar har precis hållit med om att han faktiskt är ondskans högra hand och djävulens avkomma

Kalle och jag har precis beslutat oss för att det är dags att göra någonting åt de där uppkäftiga blommorna som aldrig självmant går in i våra hus och själva sätter sig i vaser. Vi har efter noga övervägande kommit fram till att det bästa vore att kidnappa en blomma och sedan lämna ett utpressningsbrev till de övriga. (Att bränna ihjäl dem var också på tapeten men det hela föll på att de alla skulle dö och därför inte kunna tjäna oss) Den uppkäftiga tulpanen på min tomt blir vårt första offer!


Kommentarer
Postat av: Inga

VAHFALLS! Inte den tulpanen! Den är förfan min skyddsling!! Don't touch my baby!

2008-05-15 @ 19:28:10
URL: http://ameow.blogg.se
Postat av: Larsie

Jag ser att det bara är djupa och alldeles för seriösa konversationer som förs xD

2008-05-16 @ 01:21:36
Postat av: Åsa

Naturlitvis :)

2008-05-16 @ 20:36:05
URL: http://asakempe.blogg.se

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0