Mintpastill, mintpastill jag kan lura dig vart jag vill!

Just i detta nu har jag världens godaste mintpastill i munnen. Men snart är den slut. Och varför är det förresten aldrig någon som kör förbi och plockar upp mig när jag står och väntar på bussen? Jag tycker att det inte är mer än rätt att det ska hända någon gång. Kanske inte så många som har vägarna förbi Söråker i och för sig . And now over to something completly different


Idag hade jag kursprov i Franska så jag var tvungen att avbryta min frukost några minuter tidigare än vanligt. Jag skrev att min pappa jobbade som spion åt staten. Det gick bra.

Sen hade jag kursprov i tyska också, det gick sämre, jag var så trött, så trött så jag orkade inte riktigt koncentrera mig. Jag kom inte på någon annan aktivitet än att visa min stora röda sten för min brevvän. Agneta kan komma att tycka att jag är konstig.



ÅssaÅsaIngaimage105

Min syster är en valross

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0