Jag vet att ni vill

Så trött så trött så trött

Idag har jag gjort alldeles för mycket, alldeles nyss har jag sjungit för mycket och innan dess har jag pluggat för mycket.

Åh, jag vet att ni vill höra allt om min dag!

I morse sov jag alldeles för länge och när jag väl vaknade kom jag ihåg att jag glömt något. Det var dagens klädkod, svart med någon utstickande färg. Hjälp, ibland kan det vara nog så svårt att sjunga i kör.

Fick springa sista biten till bussen och på Geografin fick vi leka med stenar. Vi kan göra det mesta skoj vi :) Sen hade jag tyska nationella. Agneta placerade mig i en bastuvarm datasal och förväntade att jag skulle prestera på topp. Det gjorde jag inte, men hon är så nöjd ändå nu när hon ska få åka till Tyskland med sin högsta tyska grupp.

Lunchen var god men engelskan tråkig

sen var det hål i en miljon år och eftersom jag är en duktig så pluggade jag samhälle. 

Sen kom Kalle i sin kostym (alla treor har gått runt och sett superlyckligt söta ut i sina studentkläder idag, det har varit fotografering) han sa hejdå. Jag hittade Emma och vi gick med henne till bussen. 

Bussen tog mig till stan och stegen förde mig till Musikbörsen, och vidare till Subway och upp till kören. Sen förde min moder mig hem igen. Och det var det.


 Adjö

Kommentarer

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0