It can not wait

Ja och här sitter jag i ett virvarr av tankar. Känslor vet ni, alldels onödiga kan man tycka att de är. merde

Det var en riktig chock att komma tillbaka till skolan, chocken gav mig huvudvärk.

Det var brandövning idag och jag måste säga att jag har stora klagomål på skolans brandvarnarsystem. Inne i skrivsalen hörs inte brandlarmet över huvudtaget, vi fattade inte att det gick förren en gubbe (vaktmästare?) stack in huvudet och sa åt oss att gå ut. Jag vet inte är det ett problem kanske?

Kommentarer
Postat av: Bergis

Är det mitt problem eller har du fått ett eget problem?

2008-05-13 @ 19:40:20
Postat av: Åsa

En liten kombination skulle man kunna säga. Ditt problem ska i alla fall kunna lösas :)

2008-05-13 @ 20:27:16
URL: http://asakempe.blogg.se
Postat av: Bergis

Nu får du verkligen förklara dig om det här, jag är inte hemma i helgen men du får mer än gärna skicka mig ett sms så jag vet vad som pågår.

2008-05-16 @ 23:56:36

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0