I won't say I'm in love

Idag har jag gjort mes francais devoirs. Sen ska jag till någon och disskutera något men det verkar lite flytande just nu. Igår såg jag på Herkules, jag är kär i Herkules :') Känns lite tungt att han är tecknad, känns som om samlivet skulle kunna ta lite skada av det nämligen.

Sen såg jag på Super Hero movie, den var sämst, se den inte. Emil och Torsten var dock inte så negativa, men det beror på att de är psykiskt instabila.

Frida vill måla hela världen rosa, det finner jag skrämmande.


Bara för att jag är lite bättre än dig så har jag varit ute och sprungit idag, kanske kan jag ge Patricia Andersson en match i vårruset nu? :)

Jag sitter här mest för att jag egentligen renskriver min Psykologiartikel, men det är ju inge kul. Jag vill ha sommar



Jag menar titta på honom :')

Kommentarer
Postat av: ¿Qué? :P

Vem är Patricia Andersson..? ;O

2008-05-19 @ 16:03:39
Postat av: Åsa

Det vet du ;)

2008-05-19 @ 19:26:08

Kommentera genast!:

Namn:
Ge alla mina tillgångar till Åsa?

Tandbortstfärg: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0